2015. augusztus 4., kedd

A projekt állapota: elkészült!!! :D

Sziasztok! :D

Nem is olyan rég említettem, hogy nagy átalakulás zajlik körülöttem... :)
Jelentem a tologatás, cipelés, felfordulás ezennel véget ért! A Harry Potter könyvekből/filmekből ismert egyszerű lebegtető-bűbájjal átvarázsoltunk néhány bútort új helyükre. :)
Na jó, valójában elképesztő lökdöséssel, tuszkolással, majdnemfelborult, miértnemszólszhogynehéz-zel járt mindez. De megcsináltuk! :)

Az asztal ötletek inspirálóak voltak, viszont a körülmények és az alapanyagok más irányt szabtak a tervezésnek.
Tudjátok, hogy megy ez... osztunk, szorzunk, agyalunk, minden szuper, már látjuk a végeredményt, aztán a szekrény, és ágycibálás után kiderül, hogy valami nem stimmel. Nincs hely. Ismerős? :D
Sebaj... Szeretett műholdas navigációs rendszereink (GPS) szavaival élve: "Újratervezés!"
Nézzük csak: faládák? Szuper ötlet, de nem találtam sehol egy árva darabot sem. Venni lehet persze, de az nem buli. Aztán mi a helyzet a jó öreg raklapos ötletekkel? Jaaaa... semmi, mindegyik felesleges darab más feladatot teljesít.
Na de akkor miből lesz nekem asztalkám?
Megoldjuk. Illatos fenyőfa lécekből... :)

Az anyag megvan, most már csak némi elszántság és egy pontosabb terv szükséges.
Meglett ez is... Pinteresten sikerült olyan alapötletet találnom, amely mintájára el tudtam kezdeni a tervezést. 
Hogy ez mennyire jött össze?
Döntsétek el Ti! :) Jönnek a képek....

A rezgőcsiszoló egy élmény volt... :D





Most már csak a festés hiányzik... :)
Nagy a boldogság, mert megcsináltam! Segítség nélkül, egyedül! :D 

Mónesz voltam :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése