2015. július 29., szerda

Molymentesítő borospohár

Na szóval, az úgy volt, hogy egy szép nyári napon elmentünk egy baranyai kis faluba, ahonnan egy csokor levendulával térhettünk haza. Ott feküdt az asztalomon, várt az ihletre vagy valami hasonló szellemre, ami végre megszállhat engem. Mert hát nem hagyhattam ott a porban heverni, viszont nagyon hullajtotta a szirmait, mintha a kis csokor is bánkódna: ő bizony attól fél, itt marad kihasználatlanul. Ennek azonban végett vetettem.

Ami kell:
  • egy csokor levendula
  • borospohár
  • olló

A folyamat:
Csak lefejtettem kiszáradt levenduláról a szirmokat, egy pohárban összegyűjtöttem. Mivel úgy sejtettem, nem lesz elég szirom, hogy megtöltse a borospoharat, így annak az alját mintegy "kibéleltem" a levendula kb. 1-1,5 cm-esre felvagdosott szárával, majd erre jött a virágok rétege. És kész!




Egyszerű, mutatós, finom illata van, elriasztja a molylepkéket. Mi kellhet még? Ja és nyugtató hatással van az idegrendszerre! Az kellhet! :)

Figyelmeztetés! A virágok nagyon kis huncut jószágok és a lefejtegetés közben szanaszét repültek. Ráadásul kicsit monoton munka, szóval türelem is kell hozzá, kézügyesség viszont nem kötelező :D

Roxa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése