2015. július 29., szerda

Amikor minden változik...

Sziasztok! :)
A közelmúltban ünnepélyes záróvizsga keretében gyógymasszőrré ütöttek, így hát nem nagyon tudtam időt keríteni a blog írására... :) Igyekszem most pótolni.
Rengeteg minden történt az utolsó bejegyzés óta... mondhatjuk úgy is, fenekestől felfordult körülöttem minden, de mint olyan, a felfordulás, a kavarodás, érzelmi válság is inspirálóan hathat ránk... Gondoljunk csak a zeneszerzőkre, költőkre stb... :D
Rám is hatott, alaposan. A fejembe vettem, hogy mindent, amit csak mozdítani tudok, megváltoztatok magam körül, és valami újat alkotok.
Mi zajlik a háttérben?
Kacat kihajigálás, felfordulás, káosz, átalakítás, szekrény és ágy tologatás, húzás-vonás, emelés, cipelés, aztán rendszerezés, béke, és megújult enteriőr.

Barátom a Pinterest, így hát vele szövetkezve találtam rá a főszereplőimre, melyek közül még nem tudtam kiválasztani a legszebbet, legalkalmasabbat, leg leg leg... szóval, ami szerelem első látásra.
Íme, ismerjétek meg a nevezettek listáját:

1. Ő, a kis fehér praktikus, kissé ormótlan kerekein, rusztikus bájával próbálja elcsavarni a fejem....    



2. Ehhez mit szóltok? :) Nehéz a választás... Ez a klasszikus egyszerű és nagyszerű kategória jelöltje. 

3. Őt egyszerűen nem bírom kiverni a fejemből... Nem elég, hogy hihetetlenül praktikus a sok pakolászós rekesszel, de még a virágos középrésszel is próbálja megpuhítani az esztétikára érzékeny receptoraimat... :D 


Nehéz lesz a döntés... Amint sikerült, jelentkezem egy képes beszámolóval a projekt állapotáról, és a további tervekről... :) 

Ölelés nektek: Mónesz voltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése